DSpace Науковий репозитарій - ARRChNU (Academic Research Repository at the ChNU)
 

ARRChNU (Academic Research Repository at the ChNU). >
Педагогіка, психологія та соціальна робота >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://arr.chnu.edu.ua/handle/123456789/1122

Назва: Вплив інформаційно-комунікативного простору на саморозвиток особистості
Автори: Чаплак, Ян Васильович
Ключові слова: інформаційно-комунікативний простір
особистість
екологічна культура
екологічна освіта
екологізація суспільної свідомості
інформаційно-комунікативний марафон
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чаплак Я. В. Вплив інформаційно-комунікативного простору на саморозвиток особистості / Я. В. Чаплак // Психологія саморозвитку особистості: збірник наукових праць [Електронний документ] / за ред. Н.В. Чепелєвої, Я.Ф. Андрєєвої. – Чернівці – Київ, 2016. – С.223-238. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/704669/1/maket72.pdf.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу сучасного інформаційно-комунікативного простору щодо рівня його екологічності та впливу на саморозвиток особистості
Опис: Відмовитися від сучасних технологій інформаційного простору неможливо тому, що це призведе до глибокої кризової ситуації у всіх сферах життєдіяльності суспільства. На нашу думку, іноді сучасні технології розробки та реалізації реклами чи пропаганди за хаотичністю використання технік соціально-психологічного впливу потребують «психотерапевтичного втручання хірургічними методами» з метою нагальної корекції їх рівня екології культури. Сучасна екологічна освіта вимагає термінової підтримки всіх соціальних інститутів на державному рівні. Тобто, в першу чергу, соціальні інститути (політичні, економічні тощо) мають слідувати меті екологізації суспільної свідомості. Наприклад, еволюційна трансформація «споживацької» економіки в екологічну економіку, створення служб контролю за рівнем екологічності інформаційного простору. Тільки після таких кардинальних змін на державному рівні (побудова дієвих соціальних проектів щодо формування екологічної культури) можливий результат щодо підвищення рівня екологічності суспільної свідомості та ефективного гармонійного саморозвитку особистості, тільки в таких умовах екологічна освіта може досягти поставленої мети та реалізації нагальних завдань перед сучасним суспільством у цьому напрямі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://arr.chnu.edu.ua/handle/123456789/1122
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Чаплак Ян.docx27,62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок